Meer efficiëntie door een scan- en bestel app voor Armosa en haar klanten.

Klant Armosa Nederland (Voorheen Span Groothandel) Oplossing

Een scan- en bestelapp dat gekoppeld is aan de identieke webshop, waardoor werkprocessen efficiënter verlopen en ook minder voorraadverschillen ontstaan.

Project voor Armosa Nederland (Voorheen Span Groothandel)

Groothandel Armosa

Speak zorgde bij Armosa (voorheen Span Groothandel B.V.) voor meer efficiëntie door een scan- en bestel app te ontwikkelen. Deze groothandel is al meer dan 50 jaar een begrip in de agrarische vakhandel en weet precies wat er leeft en speelt. Met het breedste assortiment is het dé groothandel in Nederland voor erkende vakhandel producten. Denk aan producten voor veehouderij, medische handelingen, paarden, reiniging en veel meer. Wanneer een groothandel zijn processen efficiënter inricht kunnen er heel veel kosten worden bespaard, wisten ze ook bij Armosa.

Op het kleine scherm

Naast een groothandel en een webshop, was er sinds dit jaar de ambitie om ook op het kleine scherm een inhaalslag te maken en daarbij de efficiëntie te verhogen. Dé oplossing, een app! Want zeker bij een groothandel kan er veel meer efficiëntie door een scan en bestel app gerealiseerd worden. Voor deze professionele interactieve app hebben wij alles gedaan: van strategie tot concept en van design tot ontwikkeling. 

Real-time gekoppeld, snel en altijd actueel.

Webshop? App? Geen verschil! Via dezelfde inloggegevens als in de webshop hebben Klanten altijd en overal toegang tot de app om producten snel en gemakkelijk te bestellen. Dit door eenvoudig de barcodes van de artikelen te scannen in de winkel of in de catalogus. Na het scannen van de barcode wordt het artikel getoond en is het mogelijk om een aantal in te voeren. Alle benodigde productinformatie er te vinden. Klanten kunnen gemakkelijk navigeren door alle productcategorieën en subcategorieën en daardoor snel hun winkelwagentje vullen. Door een unieke koppeling tussen de app en de webshop worden bestellingen direct als order ingeschoten in de webshop. Of andersom natuurlijk. Dit voorkomt voorraadverschillen. De orders zijn via de app ook direct zichtbaar in het webshop-account van de desbetreffende klant. Zo is iedereen altijd én overal op de hoogte van hun laatste order en wordt er voor zowel Armosa als haar klanten meer efficiëntie door een scan- en bestal app gezorgd. De scan- en bestel app biedt alles wat klanten nodig hebben om snel en eenvoudig, altijd en overal, erkende vakhandel producten te bestellen. De scan-en bestel app is gerealiseerd voor iOS iPhone en Android en is beschikbaar in Google Play en in de App Store!

Rutger Blauwe Muur
Weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Rutger helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!

Bekijk ook deze cases