Omzet en rendement groei doormiddel van online marketing & UX/UI design
Uitgebreide online marketing strategie & design voor de webshop van Isolatiehandel van den Berg.
Online marketing strategie Isolatiehandel
Verkeer binnen halen en laten converteren
Speak heeft een doeltreffende online marketingmix ingezet, gebruikmakend van verschillende platforms, waaronder Google Ads, Microsoft Ads, Facebook Ads en Marktplaats Ads. Met bijna 1000 artikelen in de feed, optimaliseert Speak deze via Channable en worden alle advertenties verspreid over de verschillende kanalen. Daarnaast is er een grondige audit van de Isolatiehandel.nl webshop uitgevoerd en zijn er adviezen en UX/UI designaanpassingen doorgevoerd om de webshop conversiegericht te maken. De webshop heeft een complete transformatie ondergaan en het aantal converterende gebruikers groeit elke maand.
"We zijn enorm blij met de snelle resultaten van onze webshop. Binnen slechts enkele maanden is de omzet al meerdere keren verdubbeld. We kijken uit naar wat de toekomst ons nog zal brengen."
Rommy van den Berg,
Eigenaar
Matthijs helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!