Omzet en rendement groei doormiddel van online marketing & UX/UI design

Klant Isolatiehandel van den Berg Oplossing

Uitgebreide online marketing strategie & design voor de webshop van Isolatiehandel van den Berg.

Project voor Isolatiehandel van den Berg

Online marketing strategie Isolatiehandel

Met 27 jaar ervaring is Isolatiehandel van den Berg een gevestigde naam in isolatiematerialen. De webshop en online marketing presteerden echter ondermaats. Dankzij een samenwerking met Speak is de online vindbaarheid door middel van online advertenties en UX/UI design verbeterd. Resultaat? Groeiende online zichtbaarheid en steeds verbeterende prestaties.

Verkeer binnen halen en laten converteren

Speak heeft een doeltreffende online marketingmix ingezet, gebruikmakend van verschillende platforms, waaronder Google Ads, Microsoft Ads, Facebook Ads en Marktplaats Ads. Met bijna 1000 artikelen in de feed, optimaliseert Speak deze via Channable en worden alle advertenties verspreid over de verschillende kanalen. Daarnaast is er een grondige audit van de Isolatiehandel.nl webshop uitgevoerd en zijn er adviezen en UX/UI designaanpassingen doorgevoerd om de webshop conversiegericht te maken. De webshop heeft een complete transformatie ondergaan en het aantal converterende gebruikers groeit elke maand.

Isolatiehandel Quote
Quote mark
"We zijn enorm blij met de snelle resultaten van onze webshop. Binnen slechts enkele maanden is de omzet al meerdere keren verdubbeld. We kijken uit naar wat de toekomst ons nog zal brengen."

Rommy van den Berg,
Eigenaar

Matthijs
Weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Matthijs helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!

Bekijk ook deze cases