Klanportalen schuldhulpverlening voor Kredietbank Nederland

Klant Stichting Kredietbank Nederland Oplossing

Gebruiksvriendelijke klantportalen voor klanten en medewerkers met koppeling naar een extern softwaresysteem.

Project voor Stichting Kredietbank Nederland

Stichting Kredietbank Nederland

Stichting Kredietbank Nederland is een sociale bank. Kredietbank Nederland is er voor iedereen die te maken krijgt met schulden of met financiële vragen rondloopt. Door het inzetten van schuldhulpverlening, inkomensbeheer en kredietverlening helpt Kredietbank Nederland mensen op weg naar een financieel gezonde toekomst. Omdat iedere situatie anders is, kijkt Kredietbank Nederland altijd naar een persoonlijke oplossing. Financieel gezond zijn, worden en blijven. Daar staat Kredietbank Nederland voor.

Mijn Bankgemak en Zakelijk Bankgemak

Het klantportaal Mijn Bankgemak is hét internetbankieren van Kredietbank Nederland. Via dit klantportaal hebben klanten toegang tot hun budgetbeheer, schuldhulpbemiddeling en/of lening. In het online portaal kunnen ze eenvoudig wijzigingen en betaalopdrachten doorgeven. Tevens hebben klanten snel inzicht in onder andere bij- en afschrijvingen op hun rekening, het betaalplan, geplande afspraken en/of de status van hun schuldregeling. In het klantportaal bevindt zich een berichten box waardoor een klant altijd op de hoogte is van ontwikkelingen en belangrijk nieuws.

 

Zakelijk Bankgemak is het klantportaal voor zakelijke klanten van Kredietbank Nederland. Met een persoonlijke inlogcode kunnen contactpersonen van gemeenten online gegevens raadplegen van inwoners die in een schuldhulpverleningstraject zitten bij Kredietbank Nederland.

Koppeling met Allegro software

De klanportalen Mijn Bankgemak en Zakelijk Bankgemak zijn gekoppeld aan de Allegro software van Kred’it. Allegro ondersteunt primaire processen voor schuldhulpverlening. Dit zorgt ervoor dat medewerkers van Kredietbank Nederland altijd veilig en makkelijk inzage hebben in de gegevens en beschikken over actuele informatie.

Visual

Een makkelijk te beheren CMS systeem

Een van de wensen van Kredietbank Nederland was een krachtig en een makkelijk te beheren CMS systeem. Een CMS systeem waarin de medewerkers van Kredietbank Nederland makkelijk zelf content kunnen beheren, formulieren kunnen aanpassen en persoonsgegevens kunnen doorvoeren. Op basis van deze wensen is er gekozen voor het Umbraco CMS: een systeem dat volledig naar wens is in te richten, te koppelen aan bestaande softwarepakketten én eenvoudig in beheer.

 

Dankzij een slimme toekenning van gebruikersrechten (centraal en decentraal) kan Kredietbank Nederland alle omgevingen makkelijk aanpassen vanuit één beheeromgeving waar én wanneer ze maar willen. Geen gedoe met inlognamen of het wisselen tussen klantportalen!

Rutger Blauwe Muur
Weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Rutger helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!

Bekijk ook deze cases