Klanportalen schuldhulpverlening voor Kredietbank Nederland
Gebruiksvriendelijke klantportalen voor klanten en medewerkers met koppeling naar een extern softwaresysteem.
Stichting Kredietbank Nederland
Stichting Kredietbank Nederland is een sociale bank. Kredietbank Nederland is er voor iedereen die te maken krijgt met schulden of met financiële vragen rondloopt. Door het inzetten van schuldhulpverlening, inkomensbeheer en kredietverlening helpt Kredietbank Nederland mensen op weg naar een financieel gezonde toekomst. Omdat iedere situatie anders is, kijkt Kredietbank Nederland altijd naar een persoonlijke oplossing. Financieel gezond zijn, worden en blijven. Daar staat Kredietbank Nederland voor.
Mijn Bankgemak en Zakelijk Bankgemak
Koppeling met Allegro software
De klanportalen Mijn Bankgemak en Zakelijk Bankgemak zijn gekoppeld aan de Allegro software van Kred’it. Allegro ondersteunt primaire processen voor schuldhulpverlening. Dit zorgt ervoor dat medewerkers van Kredietbank Nederland altijd veilig en makkelijk inzage hebben in de gegevens en beschikken over actuele informatie.
Een makkelijk te beheren CMS systeem
Een van de wensen van Kredietbank Nederland was een krachtig en een makkelijk te beheren CMS systeem. Een CMS systeem waarin de medewerkers van Kredietbank Nederland makkelijk zelf content kunnen beheren, formulieren kunnen aanpassen en persoonsgegevens kunnen doorvoeren. Op basis van deze wensen is er gekozen voor het Umbraco CMS: een systeem dat volledig naar wens is in te richten, te koppelen aan bestaande softwarepakketten én eenvoudig in beheer.
Dankzij een slimme toekenning van gebruikersrechten (centraal en decentraal) kan Kredietbank Nederland alle omgevingen makkelijk aanpassen vanuit één beheeromgeving waar én wanneer ze maar willen. Geen gedoe met inlognamen of het wisselen tussen klantportalen!
Rutger helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!