Altijd actueel inzicht via een veilig klantenportaal
Met een overzichtelijk en veilig Klantenportaal kan Vivet haar participanten voorzien van de meest actuele informatie en tevens haar eigen administratielast verlagen.
Veilig klantenportaal voor Vivet
Vivet groeit en daarmee ook het aantal informatieverzoeken vanuit de deelnemende participanten. Dit heeft tevens gevolgen voor de administratieve handelingen van Vivet. Dat is voor het bedrijf de reden geweest om Speak te benaderen voor het ontwikkelen van een overzichtelijk en veilig klantenportaal. Hiermee kan Vivet haar participanten ten alle tijden van de meest actuele informatie voorzien en tevens haar eigen administratielast verlagen.
Veilig klantenportaal
Professionele en betrouwbare uitstraling
Het door Speak ontwikkelde klantenportaal heeft een professionele en een betrouwbare uitstraling gekregen die aansluit bij de website van Vivet. Het klantenportaal is geheel responsive, zodat deze gebruiksvriendelijk werkt op elk apparaat (smartphone, desktop en tablet). Participanten van Vivet kunnen binnen het klantenportaal relevante projectontwikkelingen volgen en rapportages geven eenvoudig inzicht in hun beleggingen. Bij nieuwe beschikbare documenten krijgt de participant automatisch bericht per e-mail.
Mark helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!