Meer kwalitatieve leads voor Marinus Machinebouw door oplossingen van Speak
Een wereldwijde doelgroep bereiken met een meertalige corporate website en online marketing om daarmee het aantal kwalitatieve leads te verhogen.
Bekijk resultaatMarinus Machinebouw
Marinus Machinebouw, een familiebedrijf gevestigd in Bakkeveen, zocht naar oplossingen om meer kwalitatieve leads te genereren. Hun passie voor techniek is uitgegroeid tot een machinebouwer die zich richt op het ontwerpen en bouwen van houtbewerkingsmachines voor de parket- en timmerindustrie. Met meer dan 25 jaar ervaring is Marinus Machinebouw erin geslaagd om machines van uitstekende kwaliteit te bouwen. Houtbewerkingsmachines die voortreffelijk presteren en waar wereldwijd de klanten van Marinus Machinebouw hun voordeel mee doen.
Internationale corporate website
Beleving door beeld
Eén van de belangrijkste uitgangspunten voor het ontwerp was het prominent tonen van de houtbewerkingsmachines. Door gebruik te maken van een full-page design worden de machines uitstekend weergeven wat bijdraagt aan de juiste beleving voor de bezoekers van de website. Ook wordt er gebruik gemaakt van 3D animaties (gerealiseerd door Artsis 3D) om de bezoeker een uitstekend beeld te geven van de werking en het product dat een machine kan produceren.
Meertalige website beheren in één CMS
Het beheren van de meertalige website kan eenvoudig en snel door middel van het Umbraco CMS. Binnen één en hetzelfde CMS kan per taal de website volledig naar wens worden ingericht. Ook alle pagina’s zijn met behulp van het Speak-grid volledig naar wens in te richten door gebruik te maken van functionele blokken.
Speak realiseerde voor ons een compleet nieuwe website inclusief SEO- en SEA optimalisatie. Speak heeft onze gewenste aanpassingen professioneel en vlot opgepakt. Al met al staat er een geweldig mooie visueel informatief ingerichte website dat de juiste uitstraling heeft en ons de juiste informatie levert.
Menno Hoomans
Online Marketingcampagnes
Zowel kwantitatieve als kwalitatieve bezoekersdata wordt met de nieuwe websites verzameld en geanalyseerd t.b.v. usability en optimalisatie van online campagnes. Als onderdeel van een doelgerichte internetstrategie heeft Speak internationale SEA campagnes ingericht. Het specialistische aanbod van Marinus Machinebouw wordt onder de niche doelgroep onder de aandacht gebracht met als doel het genereren van kwalitatieve leads.
Mark helpt je graag verder om alle mogelijkheden te bespreken!